Operațiuni
Față de perioada de inceput a activității, când comenzile pentru transport se asigurau preponderent pe bursele de transport, în acest moment există o bază de clienți cu contracte, inclusiv cu una dintre cele mai importante firme de licitații auto din Europa.
Avantaje de atribute cheie ale afacerii:
– portofoliu de clienți stabili și constanți
– afacere de renume, cu experiență solidă, cu istoric pozitiv și ascendent
– existența unei echipe profesioniste
– parc format din autotransportatoare noi, în stare tehnică foarte bună
– performanță financiară solidă – în ultimii ani a generat o cifră de afaceri de 2.000.000 eur/an.
– notorietate pe pe piața serviciilor de transport auto – gestionează un flux de 100 autoturisme/săptămână.
– volumul de mașini rulate pe piața din România reprezintă 75% din totalul mașinilor înmatriculate. În anul 2020, compania a colaborat cu aproximativ 250 de clienti, prestând servicii de transport. Pentru departamentul de transport al acestei companii de transport de vânzare se utilizează un birou cu 3 posturi, în care se desfășoară activitatea de organizare, dispecerat, planificare curse, deconturi, gestionare documente, emitere facturi etc. și care este situat în incinta sediului principal al firmei. Este un birou decomandat, dotat cu aparatura TIC necesară desfășurării activității.
Pentru repararea și administrarea parcului de autotransportatoare s-a construit o hală de servisare, dotată cu 2 canale de reparații și cu diverse obiecte de inventar necesare în procesele de verificare/reparație. Această hală este situată vis a vis de sediul central și măsoară 250 mp. Pentru parcarea autotransportatoarelor la întoarcerea din cursă sau în diferite situații cand acestea staționează, s-a închiriat un teren de tip platformă, cu o suprafață de 1500 mp.
Activitatea nu este una sezonieră, ci este continuă. Cursele sunt săptămânale. Cele 3 persoane care gestionează activitatea șoferilor lucrează cu normă întreagă.