PortofoliuPortofoliu

Aici poți găsi o selecție de afaceri, pregătite pentru vânzare

Cele mai recente Afaceri de Vânzare

Evaluate și pregătite pentru a fi preluate de către proprietarii lor viitori

Afacere in domeniul instalatiilor de gaze naturale, termice, sanitare și electrice

Produse și servicii

Cu o gamă largă de produse și servicii, afacerea deservește o varietate de beneficiari, inclusiv persoane fizice, asociații de proprietari, societăți comerciale, ONG-uri, biserici și instituții de stat. Această diversitate de clienți le-a permis să se specializeze în diferite sectoare de activitate, cum ar fi sectorul rezidențial (apartamente și case), sectorul industrial (depozite, centre comerciale, birouri) și alte instituții publice și de cult. Prin magazinul online/fizic propriu și platforma Emag compania vinde urmatoarele produse specifice domeniului său de activitate:
-regulatoare gaz
-firide/ cutii gaz
-contoare de gaz și sisteme de prindere
-piese de schimb pentru centrale termice.

Afacere stabilită în data de:

14-07-2015

Cifră de afaceri din anii anteriori:

3.609.232 RON

Inventar
aproximativ:

83.000 EURO

Informații financiare

Preț de vânzare:

2.520.000 EURO

Total Patrimoniu Imobiliar

610.000 EURO

CA Anuală:

4.250.000 RON

Profit din exploatare (EBITDA)

1.403.659 RON

Locație

București

Operațiuni

Afacerea este recunoscută pentru capacitatea sa de a oferi soluții rapide, personalizate și inovatoare, adaptate nevoilor specifice ale clienților săi. Echipa este formată din peste 20 experți în domeniul instalațiilor, inclusiv instalatori tehnico-sanitari și de gaze, sudori, tehnicieni centrale și cazane termice, ingineri proiectanți, agenți de vânzări, consilieri clienți, operatori telefonici și personal administrativ, care vă așteaptă să preluați frâiele acestei afaceri în continuă creștere și care poate fi transferată cu ușurință către un nou proprietar, întreg personalul asigurând continuitate și sprijinul necesar.

Active tangibile și intangibile

Afacerea vine cu atuuri importante, atât în ceea ce privește activele tangibile, precum echipamentele de înaltă calitate și flota de vehicule specializate, cât și activele intangibile valoroase, cum ar fi reputația solidă pe piață și relațiile de lungă durată cu clienții și furnizorii săi.
Afacerea se vinde împreună cu societatea purtătoare de profit, fară datorii, asigurându-se astfel cumpărătorului o activitate funcțională din aceeași zi cu:
*dotările corespunzătoare și aparatură specifică – Echipamente TESA (laptouri, imprimante, mașini), Echipamente Execuție (mașini, scule, alte echipamente specifice activității).
*contractele clienților, furnizorilor, salariaților, colaboratorilor,
*autorizații, avize, aprobări, atestate (în funcție de necesități),
*proprietatea imobiliară
*marca înregistrată OSIM, Brand, know-how,
*drepturi comerciale și financiare.

Motivul vânzării

Schimbarea stilului de viață, schimbarea intereselor profesionale, resurse de timp limitate

Obține acum
mai multe informații

CONTACTEAZĂ-MĂ






Magazin online de top în domeniul igienei și sănătății orale

Produse și servicii

Magazinul este structurat pe 4 categorii mari de produse și oferă o gamă diversificată de produse de înaltă calitate. Portofoliul de produse este conceput pentru a satisface exigențele clienților: produse pentru albirea dinților, dispozitive și accesorii de igienizare orală avansate, precum irigatoarele dentare și curățătoarele de limbă, periuțe de dinți de ultimă generație echipate cu tehnologie avansată pentru o curățare eficientă și confortabilă.

Afacere stabilită în data de:

30-05-2018

Cifră de afaceri din anii anteriori:

1.690.830 RON

Inventar
aproximativ:

200.000 EURO

Informații financiare

Preț de vânzare:

786.000 EURO

Total Patrimoniu Imobiliar

0 EURO

CA Anuală:

2.025.636 RON

Profit din exploatare (EBITDA)

496.286 RON

Locație

Romania

Operațiuni

În prezent afacerea este gestionată de către administratorul societății. Pentru preluarea si gestionarea comenzilor este prevazută o strategie de mutarea a acestor activitati catre un centru de fullfilment (implică toate etapele necesare pentru a procesa și livra produsele sau serviciile solicitate de clienți, inclusiv gestionarea stocurilor, preluarea comenzilor, ambalarea, expedierea și livrarea finală).
Magazinul online dispune de un panou de admin cu functionalități multiple (adaugare/modificare produse, discounturi în funcție de valoarea achiziționată, discounturi de producători, feedback de la clienți, formulare de retur, formulare de garanție, articole). În cadrul magazinului este implementat procesatorul de plăți cu cardul (online, prin sms sau link de plată). Site-ul este optimizat pentru varianta mobile. Platforma a fost de asemenea actualizată și are mentenanță asigurată pentru varianta actuală a magazinului online. Toate operațiunile ce implica contabilitate, marketing, sunt externalizate iar in curând logistica și livrarea vor fi gestionate în mod mai eficient, externalizat.

Active tangibile și intangibile

Vei avea acces la active intangibile esențiale, cum ar fi un site web bine dezvoltat și optimizat, relații consolidate cu furnizorii și parteneri de încredere și o bază solidă de clienți loiali. Contractele actuale se pot transfera în aceleași condiți. Aceste active transferabile îți vor permite să preiei afacerea și să îți pui amprenta într-un timp scurt.

Motivul vânzării

Evoluție profesională și dezvoltare antreprenorială

Obține acum
mai multe informații

CONTACTEAZĂ-MĂ






Investește în Aroma și Tradiția Sibiului – Un Restaurant Farm-to-Table ce Reinterpretează Tradițiile Culinare Românești

Produse și servicii

Misiunea acestei afaceri este dedicata aducerii la viață a bucătăriei tradiționale românești printr-o reinterpretare inovatoare.
Meniul este unul simplu și sezonier pentru fiecare anotimp și se bazează pe ingrediente organice furnizate exclusiv de mici producători locali.
Cu un design modern și elegant, restaurantul oferă o ambianță primitoare și plăcută precum și garanția unor preparate proaspete și autentice care încântă papilele gustative ale clienților săi alături de o experiență culinară neoromânească de cea mai bună calitate, acompaniată de vinuri alese cu grijă și bere răcoritoare.

Afacere stabilită în data de:

30-05-2023

Cifră de afaceri din anii anteriori:

1.394.282 RON

Inventar
aproximativ:

5.520 EURO

Informații financiare

Preț de vânzare:

678.000 EURO

Total Patrimoniu Imobiliar

0 EURO

CA Anuală:

2.223.689 RON

Profit din exploatare (EBITDA)

415.831 RON

Locație

Sibiu

Operațiuni

Flux de lucru fluid bazat pe o echipa dedicată și bine instruită ce se ocupă de fiecare aspect al afacerii, de la achiziționarea ingredientelor proaspete de la micii producători locali din zona Sibiului, până la pregătirea, servirea și prezentarea artistică a preparatelor. Operațiunile restaurantului includ deasemenea beneficii suplimentare pentru cumpărătorul acesteia, cum ar fi servicii externalizate de contabilitate și marketing ce oferă încredere că afacerea este gestionată cu precizie și va beneficia de o imagine solidă și de succes în industrie.

Active tangibile și intangibile

Afacerea se vinde integral, fiind inclusă societatea fară datorii, mijloacele fixe, furnizorii, clienții existenți, stocul de marfă, precum și accesul la canalele de promovare prin social media și materiale publicitare.

Afacerea funcționează intr-un spatiu închiriat, beneficiază de un vad comercial excelent, dispune de 90 de locuri la interior iar la exterior beneficiază de o terasă generoasă cu 110 locuri. Aceasta oferă o oportunitate excelentă de a profita de sezoanele estivale și de a crea o atmosferă deosebită pentru clienți fiind nou reamenajată(fară alte investiții în următorii 5 ani).

Echipat cu bucătărie profesională și facilități de înaltă calitate, restaurantul îți oferă tot ceea ce ai nevoie pentru a-ți dezvolta propriul meniu creativ și inovator. Poți continua tradițiile culinare deja consacrate sau poți aduce propriul tău stil și gusturi unice în această afacere de succes.

Cu o bază de clienți loiali și un personal experimentat și dedicat, vei beneficia de o tranziție lină și fără probleme către noul tău rol de proprietar. Echipa actuală formată din cei 15 angajați este gata să te sprijine în procesul de preluare și să îți ofere toate informațiile necesare pentru a continua succesul acestui restaurant de top.

Motivul vânzării

Motive personale

Obține acum
mai multe informații

CONTACTEAZĂ-MĂ






Retail si distributie dispozitive medicale optice

Produse și servicii

În ceea ce privește produsele comercializate, acestea se încadrează în categoria premium și exclusivist, clienții putând alege dintr-o gamă variată de branduri de renume pentru ochelari de vedere și de protecție solară, lentile de contact, precum și soluții de întreținere și diverse accesorii. Comercializarea produselor este materializată printr-un magazin de optică medicală înființat în anul 2018 și este localizat chiar în orașul Cluj, beneficiind astfel de toate atuurile unei locații premium: trafic pietonal intens, vizibilitate maximală a brandului, poziționare premium față de concurență, concept unic pe piata din Romania.

Afacere stabilită în data de:

20-06-2014

Cifră de afaceri din anii anteriori:

2.145.208 RON

Inventar
aproximativ:

500.000 EURO

Informații financiare

Preț de vânzare:

1.400.000 EURO

Total Patrimoniu Imobiliar

0 EURO

CA Anuală:

2.952.964 RON

Profit din exploatare (EBITDA)

92.795 RON

Locație

Cluj-Napoca

Operațiuni

De asemenea, pe lângă componenta de comercializare de produse de optică medicală și non-medicală, dispune și de un cabinet propriu de optometrie, în cadrul căruia clienții
magazinului pot beneficia de o consultație optometrică gratuită, oferită de către specialistul angajat.
Dotarea acestui cabinet de optometrie este una la cel mai înalt nivel, cu aparatură de ultimă generație.
Firma are colaborări cu foarte multe magazine de profil și platforme online de vânzare.

Active tangibile și intangibile

Afacerea se vinde ca pachet complet insa fara a exclude posibilitatea achizitiei doar a magazinul fizic sau doar a activitatii de distributie.
Oferta completa de vanzare este formata din :
Magazin Fizic + Magazin Online
Stoc de produse,
Parteneri cheie și Furnizori
SEO și Social Media,
Conținut online si materiale de marketing,
Marcă recunoscută, reţea de distribuţie la scară naţională,
Portofoliu de Clienți

Motivul vânzării

Implicare activa in multiple afaceri

Obține acum
mai multe informații

CONTACTEAZĂ-MĂ






Spalatorie textila

Produse și servicii

Servicii profesionale de curățare, spălare și călcare articole de îmbrăcăminte, articole de casă ( pilote, perne, huse, paturi, lenjerie pat, perdele, etc .)

Afacere stabilită în data de:

05-10-2016

Cifră de afaceri din anii anteriori:

184.206 RON

Inventar
aproximativ:

0 EURO

Informații financiare

Preț de vânzare:

50.000 EURO

Total Patrimoniu Imobiliar

0 EURO

CA Anuală:

204.358 RON

Profit din exploatare (EBITDA)

34.000 RON

Locație

Brașov

Operațiuni

Primirea și etichetarea articolelor textile, Sortare, Predetasare, Spălare, Uscare, Finisare, Călcare, Ambalare, Identificarea și stocarea articolelor finite.

Active tangibile și intangibile

Se dorește transferul afacerii împreună cu societatea fară datorii, cu mobilierul și dotările aferente, portofoliul de clienți activi, marca comercială, conturi de social-media și 3 angajați. Avize, autorizații și contracte utilități toate la zi.

Motivul vânzării

Schimbare reședintă

Obține acum
mai multe informații

CONTACTEAZĂ-MĂ






Transport auto

Produse și servicii

Divizia business care face obiectul vânzării are ca obiect de activitate transportul de autoturisme tur/retur către și înspre toate țările Europei și este localizată în nordul Transilvaniei, activitatea putând fi relocată în orice zonă a țării. Această companie de transport de vânzare este purtătoare de profit, și își așteaptă un nou proprietar, pasionat de domeniul auto.

În anul 2006 s-a conturat direcția dezvoltării firmei prin crearea unui sistem integrat de servicii oferite clinților existenți, care să cuprindă și activitatea de transport de autovehicule.

Afacere stabilită în data de:

01-01-2007

Cifră de afaceri din anii anteriori:

8.503.177 RON

Inventar
aproximativ:

7.335.513 EURO

Informații financiare

Preț de vânzare:

1.137.000 EURO

Total Patrimoniu Imobiliar

1.122.170 EURO

CA Anuală:

7.914.608 RON

Profit din exploatare (EBITDA)

1.757.470 RON

Locație

Bistrița

Operațiuni

Față de perioada de inceput a activității, când comenzile pentru transport se asigurau preponderent pe bursele de transport, în acest moment există o bază de clienți cu contracte, inclusiv cu una dintre cele mai importante firme de licitații auto din Europa.

Avantaje de atribute cheie ale afacerii:

– portofoliu de clienți stabili și constanți
– afacere de renume, cu experiență solidă, cu istoric pozitiv și ascendent
– existența unei echipe profesioniste
– parc format din autotransportatoare noi, în stare tehnică foarte bună
– performanță financiară solidă – în ultimii ani a generat o cifră de afaceri de 2.000.000 eur/an.
– notorietate pe pe piața serviciilor de transport auto – gestionează un flux de 100 autoturisme/săptămână.
– volumul de mașini rulate pe piața din România reprezintă 75% din totalul mașinilor înmatriculate. În anul 2020, compania a colaborat cu aproximativ 250 de clienti, prestând servicii de transport. Pentru departamentul de transport al acestei companii de transport de vânzare se utilizează un birou cu 3 posturi, în care se desfășoară activitatea de organizare, dispecerat, planificare curse, deconturi, gestionare documente, emitere facturi etc. și care este situat în incinta sediului principal al firmei. Este un birou decomandat, dotat cu aparatura TIC necesară desfășurării activității.

Pentru repararea și administrarea parcului de autotransportatoare s-a construit o hală de servisare, dotată cu 2 canale de reparații și cu diverse obiecte de inventar necesare în procesele de verificare/reparație. Această hală este situată vis a vis de sediul central și măsoară 250 mp. Pentru parcarea autotransportatoarelor la întoarcerea din cursă sau în diferite situații cand acestea staționează, s-a închiriat un teren de tip platformă, cu o suprafață de 1500 mp.

Activitatea nu este una sezonieră, ci este continuă. Cursele sunt săptămânale. Cele 3 persoane care gestionează activitatea șoferilor lucrează cu normă întreagă.

Active tangibile și intangibile

Parc de 11 autotransportoare, dintre care 9 fabricate în 2016-2019, cu o capacitate de 8/9 locuri pentru autovehicule fiecare.

Motivul vânzării

Resurse de timp și energie limitate

Obține acum
mai multe informații

CONTACTEAZĂ-MĂ






Magazin modern de optica medicala in Cluj

Produse și servicii

În ceea ce privește produsele comercializate, menționăm aici faptul că acestea se încadrează în categoria premium și exclusivist, clienții putând alege dintr-o gamă variată de branduri de renume pentru ochelari de vedere și de protecție solară, lentile de contact, precum și soluții de întreținere și diverse accesorii.

De asemenea, pe lângă componenta de comercializare de produse de optică medicală și non-medicală, această afacere de vânzare dispune și de un cabinet propriu de optometrie, în cadrul căruia clienții magazinului pot beneficia de o consultație optometrică gratuită, oferită de către specialistul angajat. Desigur, dotarea acestui cabinet de optometrie este una la cel mai înalt nivel, cu aparatură de ultimă generație.

Afacere stabilită în data de:

15-01-2018

Cifră de afaceri din anii anteriori:

650.000 RON

Inventar
aproximativ:

105.000 EURO

Informații financiare

Preț de vânzare:

250.000 EURO

Total Patrimoniu Imobiliar

150.000 EURO

CA Anuală:

871.337 RON

Profit din exploatare (EBITDA)

250.000 RON

Locație

Cluj-Napoca

Operațiuni

Legat de datele financiare ale acestei afaceri de vânzare, aceasta a avut încasări foarte bune încă de la deschiderea magazinului, în 2018 și a generat și un profit constant în creștere. Pe lângă clienții ocazionali-localnici sau turiști, de altfel loiali, magazinul are contracte încheiate cu diverse companii de pe piața locală, inclusiv clinici medicale și organizatori de evenimente de tip spectacole si festivaluri, asigurându-se astfel o sursă constantă de venituri.

Alături de poziționarea excelentă, aparatura, produsele deosebite și profitablitatea financiară, această afacere de vânzare beneficiază și de o bună prezență online, prin website-ul propriu, care are inclus un magazin online, paginile de social media, indexarea SEO și brand-ul recunoscut deja în orașul Cluj.

Magazinul de optică medicală are toate autorizațiile necesare funcționării, precum și personal calificat (atât vânzători, cât și optometrist) și dispune de racordarea la toate utilitățile necesare funcționării. Spațiul în care funționează magazinul este închiriat la un preț obișnuit pentru zona centrală a Clujului.

Motivul vânzării

Resurse de timp și energie limitate

Obține acum
mai multe informații

CONTACTEAZĂ-MĂ






Oftalmologie si optica medicala Pachet afacere cu 3 cabine specializate

Produse și servicii

Activitatea se desfășoară in 3 cabinete ultramoderne, recent renovate, oferind un mediu prietenos și confortabil pentru pacienți. Echipate cu tehnologie de ultimă generație, fiecare cabinet asigură cele mai precise și avansate evaluări oftalmologice și servicii de optică medicală. Echipa celor patru medici oftalmologi este angajată într-un parteneriat de colaborare stabil și loial, având experiență în domeniu și un nivel ridicat de expertiză. Clienții beneficiază de atenție personalizată și tratament de calitate superioară, ceea ce a contribuit la construirea unei bune reputații în comunitatea medicală locală. 

Afacere stabilită în data de:

01-07-2007

Cifră de afaceri din anii anteriori:

4.972.696 RON

Inventar
aproximativ:

700.000 EURO

Informații financiare

Preț de vânzare:

3.729.000 EURO

Total Patrimoniu Imobiliar

1.500.000 EURO

CA Anuală:

5.797.512 RON

Profit din exploatare (EBITDA)

3.598.689 RON

Locație

Galați

Operațiuni

Un avantaj esențial al acestei afaceri este reprezentat de laboratoarele de montaj complet dotate și utilate, ce permit producerea ochelarilor și a lentilelor personalizate, asigurând astfel servicii complete și soluții rapide pentru pacienți. În ultimii ani, veniturile din vânzările afacerii au crescut în mod constant, afacerea oferind produse și servicii care sunt distincte și superioare celor ale concurenților: Determinare vicii de refracție, Distribuție de lentile optice, rame ochelari de vedere și de soare, lentile de contact , accesorii etc.Datorită profesionalismului și eficienței echipei medicale, afacerea este profitabilă și promite un randament atrăgător pentru investitori. Cu un flux constant de pacienți și o creștere susținută a cererii de servicii medicale oftalmologice, aceasta reprezintă o oportunitate excelentă de a obține un venit stabil și de a valorifica potențialul sectorului medical. Afacerea are o prezență online puternică, inclusiv o poziție bună în rezultatele de căutări online și comentarii favorabile în recenzii și evaluări. Rata profitabilitătii mare(+60%). 

Active tangibile și intangibile

Echipamentele moderne de ultimă generație inclusiv mobilierul specializat sunt un pilon esențial al acestei afaceri, asigurând prestarea unor servicii medicale de înaltă calitate și precisă. Fiecare locație este plasată strategic, ceea ce a contribuit în mod semnificativ la succesul afacerii. Având acces facil pentru clienți și o vizibilitate bună, aceste amplasamente au atras și menținut o clientelă locală loială și în creștere.
Pentru a facilita preluarea afacerii, imobilele în care se desfășoară activitatea vor fi transferate noului proprietar prin contracte de închiriere pe o perioadă de 10 ani, cu posibilitatea prelungirii ulterioare, oferind un cadru stabil și previzibil pentru desfășurarea activității pe termen mediu și lung.

Această afacere este pusă la vânzare ca un pachet complet, ceea ce înseamnă că noul proprietar va beneficia de toate activele și avantajele existente. În pachet sunt incluse societatea, echipamentele și mobilierul de specialitate, rețeaua de furnizori, baza de clienți fidelă, echipa de angajați, precum și toate avizele și autorizațiile necesare desfășurării activității.

Motivul vânzării

Pensionarea administratorului

Obține acum
mai multe informații

CONTACTEAZĂ-MĂ






    Afacere la cheie Hotel de 3 stele in Brasov

    Produse și servicii

    Situat central, cu acces ușor la atracțiile și activitățile majore ale orașului Brașov, hotelul, cu farmecul și caracterul său istoric, este completat de facilități moderne și decor contemporan. Unitatea oferă o oază în peisajul plin de viață al munților Tampa și Postavaru și este compus din 14 camere duble, 3 triple, 3 family și 3 apartamente, confortabile, fiecare cu baie privată și terasă exterioară. În calitate de oaspeți ai hotelului, clienții sunt invitați să se bucure de asemenea, de facilitatea culinară a mic-ului dejun.

    Afacere stabilită în data de:

    07-06-2017

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    1.439.520 RON

    Inventar
    aproximativ:

    5.066 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    371.200 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    0 EURO

    CA Anuală:

    2.130.080 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    722.677 RON

    Locație

    Brașov

    Operațiuni

    Imobilul este achizitionat prin contract de inchiere pe o durata de 7 ani. În prezent, activitatea se desfășoară conform planului adaptat la situația actuală de piață, reușind să își gestioneze foarte bine resursele alături de angajatii săi. Managementul acestei afaceri poate fi transferat cu ușurință către orice nou proprietar, fiind asigurată viitorului cumpărător o perioadă de câteva luni pentru transferul de know-how prin sprijin și instructajul necesar.

    Active tangibile și intangibile

    Afacerea se vinde împreună cu societatea purtătoare de profit, fară datorii, asigurându-se astfel cumpărătorului o activitate funcțională din aceeași zi cu:
    *dotările corespunzătoare și aparatură specifică, proprietatea hotelieră fiind de curând renovată și amenjată,
    *contractele clienților, furnizorilor, salariaților, colaboratorilor,
    *autorizații, avize, aprobări, atestate (în funcție de necesități),
    *contractele de închiriere a proprietății imobiliare,
    *marca înregistrată, Brand, know-how,
    *drepturi financiare.

    Motivul vânzării

    Resurse de timp și energie limitate

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Pensiune turistica premium 5 stele in Rasnov

    Produse și servicii

    Situată la doar câțiva kilometri de Poiana Brasov sau de Predeal, la poalele munților Bucegi, această proprietate se întinde pe o suprafață generoasă de aprox. 2 ha de teren, având acces rapid spre majoritatea zonelor dezvoltate ale Județului Brașov.
    Construcțiile existente au utilizare de pensiune turistică, fiind încadrată în categoria de 5 margarete. Oferă 100 de locuri de cazare, dispuse în combinație de 45 de camere și apartamente special amenajate și dotate cu mobilier ales specificului western.
    Caracteristicile construcțiilor:
    -Clădire cu regim de înălţime P+1E+M, suprafață 417mp, 14 camere de cazare fiecare cu baie proprie. În prezent clădirea este în curs de renovare și extindere cu încă 13 camere și o piscină interioară cu Centru SPA (saune, cameră de relaxare, camere de masaj, sală de fitness).
    -Clădire cu regim de înălţime D+P+1E+M, suprafață 982mp, 17 camere de cazare și apartamente, fiecare cu baie proprie. Dispune de restaurant și bucătărie aferentă, având 200 locuri de luat masa distribuite atât în interior, cât și în exterior.
    -Clădire cu regim de înălțime P+E1, suprafață 1000mp, cu sală de conferinte 60pax, sală pentru evenimente festive cu o capacitate de 200 de locuri complet dotată și echipată cu utilaje noi
    – teren de tenis
    – un modern spațiu pentru echitație întins pe o suprafață de 1500 mp, unde iubitorii de cai vin să se inițieze în tainele acestei activități relaxante și nobile, fiind compus din manej interior pentru echitație cu 6 boxe, grajd pentru cai cu 12 boxe și un apartament pentru personalul îngrijitor
    și dispune de panourui solare de 70kw
    -construcție tehnică pentru centrale termice.
    Întreaga proprietate dispune de locuri de parcare special amenajate, spații verzi și loc de joacă pentru copii.

    Afacere stabilită în data de:

    21-06-2015

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    26.000 EURO

    Inventar
    aproximativ:

    5.522 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    3.986.000 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    3.500.000 EURO

    CA Anuală:

    3.267.892 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    802.581 RON

    Locație

    Brașov

    Operațiuni

    Vânzătorul a investit masiv în proprietate, realizând o viziune care maximizează metrul pătrat disponibil pentru veniturile din cameră, cât și costurile operaționale, extinzând în același timp terenul cu un loc frumos de tip Residence pentru 6 apartamente pe ½ ha, fără a afecta funcționarea complexului existent, generând astfel venituri și profituri suplimentare pe lângă complexul în sine.
    Managementul acestei afaceri poate fi transferat cu ușurință către orice nou proprietar, fiind asigurată viitorului cumpărător o perioadă de câteva luni pentru transferul de know-how prin sprijin și instructajul necesar.

    Active tangibile și intangibile

    Proprietatea se desfășoară pe trei loturi separate cu titluri.
    Se bucură de recenzii fantastice pe Booking, TripAdvisor, Google și Expedia pentru numeroasele sale servicii.
    Afacerea se vinde împreună cu societatea purtătoare de profit, fară datorii, asigurându-se astfel cumpărătorului o activitate funcțională din aceeași zi cu:
    *dotările corespunzătoare și aparatură specifică.
    *contractele clienților, furnizorilor, salariaților, colaboratorilor,
    *autorizații, avize, aprobări, atestate (în funcție de necesități),
    *proprietatea imobiliară
    *marca înregistrată, Brand, know-how,
    *drepturi financiare.

    Motivul vânzării

    Evoluție profesională și dezvoltare, schimbare reședință

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Restaurant Bistro

    Produse și servicii

    Afacerea ofera produse care sunt distincte si superioare in piata de profil. Meniul este unul de Mic-de-jun & Brunch, cafea si produse proaspete. Cuprinde produse destinate si consumatorilor vegetarieni sau vegani. Exista o posibilitate de suplimentare a meniului cu produse pentru pranz sau cina.

    Afacere stabilită în data de:

    17-10-2017

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    746.631 RON

    Inventar
    aproximativ:

    5.522 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    250.000 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    0 EURO

    CA Anuală:

    1.250.361 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    308.839 RON

    Locație

    Brașov

    Operațiuni

    In ultimii 3 ani a functionat cu program 8:00-16:00, cu 5 zile pe saptamana deschis. Preparatele sunt simple, majoritatea gatite pe loc, pregatirea unei zi de lucru durand undeva intre 30min si o ora pentru un flux de productie de 2 persoane.
    Prin preluarea acestui magazin online, noul proprietar va beneficia de un website modern și performant, cu un design nou, minimalist. Există contract cu un procesator de plăți și firmă de curierat, astfel încât clienți pot alege ca metodă de livrare și livrarea la easybox, cu generare automată din site de facturi și AWB.
    Există de asemenea o colaborare stransă cu un specialist Google Ads care optimizează constant campaniile online. Magazinul este prezent pe prima pagina Google, chiar in top 3, organic, la cele mai multe cuvinte cheie specifice.

    Active tangibile și intangibile

    Business-ul se vinde ca pachet complet, fiind absolut totul inclus – societatea, echipamentele si mobilierul, furnizori, clienți, angajați(Se doreste, dar nu este o conditie, pastrarea angajatilor si conditiilor lor contractuale), Brand, social-media, avize și autorizații, planuri de dezvoltare.
    Preiei activitatea împreună cu societatea fără datorii.
    Primești suport și transfer de know-how din partea proprietarilor.

    Motivul vânzării

    Evolutie profesionala

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Magazin online produse beauty

    Produse și servicii

    Înființată în 2021, afacerea a avut un real succes, cu vânzări de 1500 EUR la doar două luni după lansare. Acum, gama de produse este reprezentată de peste 100 de modele de peruci, cozi și extensii sintetice. Furnizorul produce constant modele noi și pune la dispoziție cataloage cu sute de modele, astfel încât gama dispune de posibilitate de diversificare. Reacția clienților este clar pozitivă, primind doar recenzii de 5 stele și făcând comparație cu brand-uri cunoscute din industria de profil din România.

    Afacere stabilită în data de:

    06-04-2021

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    34.454 RON

    Inventar
    aproximativ:

    4.000 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    24.000 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    0 EURO

    CA Anuală:

    95.079 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    21.007 RON

    Locație

    Brașov

    Operațiuni

    În anul 2022 s-a încheiat un Contract de acord în participațiune, ce presupune o colaborare cu o altă persoană juridică ce se ocupă de partea de management operațional, cum ar fi clienți, customer service, social media, împachetare și trimitere colete, depozitare stocuri, consumabile etc. O oportunitate excelentă pentru noul proprietar de a prelua afacerea și a se concentra asupra dezvoltării strategice, fără a fi nevoie să se ocupe de detaliile operaționale. Cu toate acestea, acordul în participațiune poate fi încheiat în momentul achiziției afacerii, fără a avea nicio obligație ulterioară către cealaltă persoana juridică.
    Prin preluarea acestui magazin online, noul proprietar va beneficia de un website modern și performant, cu un design nou, minimalist. Există contract cu un procesator de plăți și firmă de curierat, astfel încât clienți pot alege ca metodă de livrare și livrarea la easybox, cu generare automată din site de facturi și AWB.
    Există de asemenea o colaborare stransă cu un specialist Google Ads care optimizează constant campaniile online. Magazinul este prezent pe prima pagina Google, chiar in top 3, organic, la cele mai multe cuvinte cheie specifice.

    Active tangibile și intangibile

    Afacerea se vinde la cheie, cu tot stocul de produse, consumabile pentru pregătirea comenzilor, know-how, website de eCommerce, liste de furnizori, contracte de marketing afiliat cu influnceri, bază de date de peste 800 de clienți abonați pe MailChimp.
    Website-ul este dezvoltat pe platforma WordPress, cu funcționalitatea magazinului online în Woocommerce.
    Magazinul online deține peste 100 de produse cu plugin dedicat stocurilor, cu integrarea plății cu cardul prin EuPlatesc, generare automată de facturi și AWB-uri.
    Respectă principiile de UI/UX design, este ușor de folosit și este optimizat pentru orice dispozitiv (responsive).
    Adăugarea de pagini și editarea conținutului sunt simplu de efectuat întrucât site-ul este realizat cu un Website Builder (Elementor).
    Se va oferi mentenanță gratuită în primul an de zile și training în primele 3 luni de la achiziție, pentru utilizarea panoului de control.
    Afacerea se vinde fără SRL.

    Motivul vânzării

    Evolutie personala si profesionala, diversificare

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Magazin Online de obiecte sanitare

    Produse și servicii

    Această afacere a pornit de la nevoia unei cunoștinte a proprietarului, care căuta o cabină de duș cu laturi inegale și căuta un magazin online în care să poată să introducă laturile respective și să își aleagă produsul dorit.
    De la această idee s-a creat magazinul, s-au adăugat obiecte sanitare pentru baie, parchet, gresie, faianță, mozaic și corpuri de iluminat.
    Actual, se pot implementa peste 100000 de produse pentru amenajarea unei băi, urmează a se adăuga calorifere (atât pentru baie, cât și pentru restul casei), diverse alte corpuri de iluminat( atât pentru baie, cât și pentru alte amenajări). Magazinul online este structurat pe 6 mari categorii de produse, care se vând pe piața din România: obiecte sanitare, baterii baie, sisteme duș, mobilier baie și pardoseli. Fiecare categorie principală are mai multe subcategorii iar subcategoriile sunt divizate în tipurile de produs, astfel încât clienții să ajungă cât mai ușor la produsele de care au nevoie. După selectarea tipului de produs dorit, clienții au posibilitatea de filtrare în funcție de culoare, lungime, montaj, material dar și să poată să sorteze în funcție de preț.

    Afacere stabilită în data de:

    01-03-2016

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    2.650.927 RON

    Inventar
    aproximativ:

    90.000 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    150.000 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    0 EURO

    CA Anuală:

    2.871.780 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    500.000 RON

    Locație

    Voluntari

    Operațiuni

    În prezent afacerea este gestionată de către administratorul societății și cei 2 angajați, care preiau comenzile, trimit comenzile către depozite, emit awb-uri și facturează marfa livrată. Magazinul online dispune de un panou de admin cu functionalități multiple (adaugare/modificare produse, discounturi în funcție de valoarea achiziționată, discounturi de producători, feedback de la clienți, formulare de retur, formulare de garanție, bonusare designeri, vouchere).
    Platforma este dezvoltată custom de către o firmă IT din Brașov și pot fi adăugate o multitudine de funcții și implementări. Pentru clienții care doresc să plătească în rate, este implementat în cadrul magazinului procesatorul de plăți cu cardul (online, prin sms sau link de plată) dar și plățile în rate, de la mobilpay și credite prin TBI Credit.
    Site-ul este optimizat pentru varianta mobile. Platforma a fost de asemenea actualizată la cerințele Google în anul 2021 și are mentenanță asigurată pentru varianta actuală a magazinului online.

    Active tangibile și intangibile

    Magazinul se vinde cu baza de date, peste 13000 comenzi în cei 6 ani de activitate, Pagina de Facebook cu peste 40000 de urmăritori, peste 4000 de conturi de client create. Beneficiază de un stoc de marfă (cabine duș cumpărate la prețuri promoționale de la producători, destocări). Site-ul este cel mai important activ în care s-a investit în permanență (în google, în facebook, top 10 ranking în platforme de afiiliere). Magazin online cu peste 14000 de produse cu descriere unică (pentru adăugarea unui singur produs este nevoie de cel puțin 30 minute, deoarece se adaugă poze, atribute, descriere, preț). Contractele actuale se pot transfera în aceleași condiții (se lucrează direct cu producători de renume din acest domeniu dar și cu importatorii principali ai brandurilor renumite). Activitatea se poate dasfășura și în sistem telemuncă dar și în birou; s-a lucrat în pandemie de acasă și totul a decurs foarte ușor. Platforma beneficiază de CRM.
    De curând s-a implementat Postis, o aplicație care ajută la optimizarea livrărilor (aplicația se conectează prin api la toate firmele de curierat cu care există contract și, în funcție de colet, greutate, dimensiuni și locația în care este livrată, să arate cel mai bun preț și urmărirea livrărilor și a rambursurior să fie cât mai facilă).

    Motivul vânzării

    Activități multiple, resurse limitate de timp, familia

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Import si distributie nationala de vinuri

    Produse și servicii

    O afacere în creștere, cu un concept unic, care servește nevoile unui segment important de consumatori și se poziționează pe piața din România cu o gamă variată de vinuri.
    Elegantele, generoasele și rafinatele sortimente de vinuri fără alcool precum Chardonnay, Merlot și Cabernet Sauvignon Dezalcoolizat, Vinuri liniștite, Vinuri spumante și un cupaj Rose sunt soluția perfectă pentru femeile însărcinate sau care alăptează, pentru sportivi, pentru conducătorii auto și pentru toți cei care își doresc să se bucure de socializare fără a fi afectați de alcool. Certificate Vegan și Halal, aceste vinuri au deja un public fidel în restaurante fine-dining din peste 40 de țări, inclusiv în România, fiind servite la gala premiilor Nobel din 2018, 2019.

    Afacere stabilită în data de:

    01-12-2020

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    133.069 RON

    Inventar
    aproximativ:

    4.500 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    39.800 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    0 EURO

    CA Anuală:

    118.269 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    11.587 RON

    Locație

    Brașov

    Operațiuni

    Întreaga activitate se bazează pe importul de vinuri Non-alcolice, realizate de unul dintre cei mai renumiți producători de vinuri fără alcool la nivel mondial, vânzarea către persoane fizice, către alți distribuitori, hoteluri și restaurante fine cât și magazine mari de retail, întregul know-how fiind transferabil cu ușurință către tine într-o perioadă scurtă de timp și fără efort.
    Operațional beneficiezi din start de un portofoliu de clienți activi, relații stabile cu furnizorii și un acord cu compania de curierat. Te vei bucura de un proces de distribuție eficient și de o platformă de vânzare online ușor de gestionat.

    Încă de la înființare și în continuarea celor doi ani de activitate, s-au realizat investiții masive pe poziționarea brandului atât în mediul online, cât și offline, dezvoltarea bazei de clienți prin investiții riguroare în sectorul de marketing la scară largă și a inventarului de produse; prezență online prin site-ul propriu și pe toate platfomele – Facebook, Instagram, LinkedIN, TikTok, parteneriate cu influenceri, publicații în presă națională, participare la târguri și evenimente, broșuri, flyere, cataloage s.a.

    Active tangibile și intangibile

    Sediul afacerii este localizat în Brașov, materializat printr-un depozit situat central, in incita Carpatex ce oferă un spațiu generos în suprafață de 85 mp cu access ușor pentru a asigura toate operațiunile de logistică necesare. Are access facil din oricare parte a orașului și nu există restricții de tonaj ale camioanelor de aprovizionare. Este încălzit cu centrală termincă și access pentru primire paleți, camere video de supraveghere, alarmă, avize și autorizații necesare funcționării. În incintă se află și un birou echipat și bine delimitat. Societatea închiriază spațiul de depozitare și biroul din incintă cu un contract pe o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire, la un preț decent.
    La achiziția acestei afaceri obții controlul total al acesteia, fiind inclusă societatea fară datorii, furnizorii, clienții existenți, stocul de marfă, precum și accesul la canalele de promovare prin social media și materiale publicitare. Relocarea nu reprezintă o problemă, deoarece acest model de afaceri este proiectat să faciliteze tranziția în alt oraș.

    Motivul vânzării

    Familie și alte interese

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Colectare/reciclare/ valorificare deseuri de mase plastice, feroase si neferoase

    Produse și servicii

    Compania colectează, reciclează și valorifică o gamă largă de deșeuri precum mase plastice, metale feroase (oțel) precum și cele neferoase (cupru, nichel, aluminiu, etc.), furnizând materii prime secundare de înaltă calitate pentru o industria plasticului sub forma de măcinături sau pelete din diferite tipuri de deșeuri din plastic. Compania se concentrează pe generatori mari și importanți de deșeuri.

    Afacere stabilită în data de:

    14-11-2005

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    13.018.873 RON

    Inventar
    aproximativ:

    325.000 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    1.600.000 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    0 EURO

    CA Anuală:

    16.262.066 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    142.342 RON

    Locație

    Bistrița

    Operațiuni

    Oferind produse și servicii de calitate superioară și fiind de asemenea considerat un client și/sau furnizor deopotrivă apreciat și respectat, în timp, afacerea a avut o evoluție financiară pozitivă, de dezvoltare logistică și comercială constantă an de an, reușind anual, de la înființare și până în prezent, să realizeze profit, indiferent de contextul/mediul economic mai mult sau mai puțin favorabil. În prezent, beneficiază de o rețea de furnizori bine organizată, personal calificat și bine pregătit, reușind să fie la rândul ei furnizor pentru unele companii europene bine cunoscute din industrie și să aibă o poziționare puternică pe piața din România și Europa. Majoritatea vânzărilor / produselor (aproximativ 65%) se îndreaptă către piața vest-europeană, în țări precum Italia, Austria, Germania, Belgia, iar aproximativ 35% sunt dedicate pieței românești.

    Active tangibile și intangibile

    Societatea deține echipamente necesare reciclării unei game variate de tipuri de deșeuri, mase plastice
    (inclusiv ambalaje). Activele totale ale societatii se ridica la peste 1 milion de euro.
    Spațiul de producție este unul nou, modern și bine echipat și detine toate avizele necesare bunei functionări. Se compune din:
    Hală de producție pe structură ușoară de aproximativ 600 mp.
    Spații de depozitare acoperite de aproximativ 1000 mp.
    Instalație de energie electrică cu transformator și rețea proprie de aproximativ 250 kW.
    Platforme betonate și pavate pentru depozitare de aprox, 5000 mp.
    Împrejmuire pe tot perimetrul și poartă de acces.
    Clădiri de birouri și alte spații necesare activității.

    Motivul vânzării

    Evolutie personala si profesionala, diversificare

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Productia de ambalaje din carton

    Produse și servicii

    Afacerea are că obiect de activitate principal , productia de ambalaje din carton rigid caserat , destinate pietei de lux.
    Alte activitati: pungi și sacoșe din hârtie,
    promoționale din hârtie și carton, cutii simple și caserate, papetărie
    personalizată, ambalaje speciale, tipografie, servicii folio aur, ștanțari, serigrafie, plastifiere etc

    Afacere stabilită în data de:

    17-07-1993

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    3.233.315 RON

    Inventar
    aproximativ:

    330.000 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    1.543.400 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    0 EURO

    CA Anuală:

    8.274.378 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    775.160 RON

    Locație

    România

    Operațiuni

    Operatională începând cu anul 1993, a avut o creștere organică datorită prezenței la târguri/evenimente din străinătate și recomandările venite din partea clienților. Parteneriatele societății sunt întemeiate pe încredere și viziune pe termen lung, pe seriozitatea și calitatea produselor oferite. În prezent societatea lucrează în principal cu clienți finali companii externe din Elveția, Franța, Germania s.a. dar și intern cu agentii de publicitate, hoteluri, magazine, parfumerii etc.

    Active tangibile și intangibile

    Obiectivul este de a oferi cumpărătorului 100% din pachetul de acțiuni, iar actuala conducere va sprijini tranziția către noii proprietari și va oferi suport dacă este necesar. Vânzarea completă a afacerii include valoarea imobilului în suprafață de 273 mp -pregatit pentru etajare precum și a utilajelor. Mașinile au o vechime de aproape 20 de ani și sunt în stare bună de funcționare. Se oferă posibilitatea preluării imobilului și cu contract de închiriere la valoarea de 4euro/mp. Celelalte facilități includ un centru de 3 birouri administrative moderne cu contract de închiriere anual.

    Motivul vânzării

    Personal

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Productie de mobilier comercial-shopfitting, de birou si mobilier casnic

    Produse și servicii

    Cu o echipă dinamică și experimentată afacerea furnizează servicii complete: de proiectare, producție de mobilier personalizat la comanda pentru organizațiile comerciale (magazine, show-room-uri, stații de carburant, centre comerciale), producție mobilier de birou, mobilier de bucătărie, living, biblioteci, dormitoare și camere pentru copii. Oferă deasemenea servicii de instalare și montaj cât și servicii de transport. Pe de cealaltă parte, se remarcă echipa specializată în activitatea de shopfitting, a cărei competență și pricepere este apreciată de către clienți pentru amenajarea dotărilor magazinelor ce le dețin, atât pentru magazine noi, cât și pentru reamenajarea și remodelarea magazinelor deja existente, pe toată suprafața țării.

    Afacere stabilită în data de:

    13-10-1994

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    5.488.321 RON

    Inventar
    aproximativ:

    427.694 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    1.543.400 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    0 EURO

    CA Anuală:

    8.274.378 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    775.160 RON

    Locație

    România

    Operațiuni

    Cu o experiență vastă și prezență solidă pe piața din România încă din anul
    1994, această afacere se remarcă astăzi prin gradul înalt de performanță pe
    care îl aduce în proiectele sale, atât în producția de mobilier comercial,
    rezidențial sau de birou, cât mai ales în activitatea de amenajare a dotărilor
    magazinelor aparținând lanțurilor de retail specializate în vânzarea food și
    nonfood.

    Active tangibile și intangibile

    Afacerea deține prin contract de închiriere: hală de producție, spațiu birouri, spațiu depozitare pentru materie primă, spațiu depozitare produse finite, precum și propriile echipamente, mașini și utilaje necesare bunei funcționări a activității, cât și o vastă flotă de mijloace de transport și toate sculele necesare. Aceste resurse tangibile precum și modelul de afacere testat de-a lungul anilor, permit afacerii să funcționeze la un nivel înalt de performanță și să ofere servicii de calitate clienților săi.

    Cantitatea de ramuri altoi ce poate fi recoltată din această plantație mamă în momentul de față ar fi suficientă pentru realizarea a peste 100.000 altoiri.

    Motivul vânzării

    Pensionarea administratorului

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Pepinieră specializată în producția de material saditor de nuc în spații protejate

    Produse și servicii

    Produse : nuci altoiți, nuci selecționați
    Servicii:
    – consultanță în înființarea de noi livezi de nuc,
    – consultanță în întreținerea livezilor de nuc,
    – servicii plantare material săditor,
    – servicii tăieri de formare, normare și rodire.

    Afacere stabilită în data de:

    11-03-2014

    Cifră de afaceri din anii anteriori:

    1.816.046 RON

    Inventar
    aproximativ:

    250.000 EURO

    Informații financiare

    Preț de vânzare:

    2.890.000 EURO

    Total Patrimoniu Imobiliar

    330.000 EURO

    CA Anuală:

    387.487 RON

    Profit din exploatare (EBITDA)

    N/A

    Locație

    Tg. Mureș, România

    Operațiuni

    Compania produce și distribuie o gamă variată de soiuri de nuc, în principal la nivel național.

    Cu o capacitate de producție de 50.000-70.000 de puieți pe an în spații protejate, poate distribui plante în sistem containerizat, apte de plantare într-un interval scurt de timp, la circa un an de la altoire.

    Pepiniera este recunoscută la nivel național pentru înmulțirea unor soiuri de nuci românești, rezultat al muncii de cercetare de peste 100 de ani a unor institute si stațiuni de dezvoltare pomicole de renume.

    Active tangibile și intangibile

    Suprafața totală aflată în exploatare de 8,48 ha (din care 2,37 ha in proprietate și 6,11 ha cu contracte de arendă):

    • 6 sere cu perete dublu gonflabil prin tampon de aer și o seră semi-îngroptă cu suprafața totală de 5688 mp – dotate cu sisteme de irigare, control climă și automatizare completă
    • 4 solarii umbrire cu suprafața de 3206 mp cu sisteme de irigații prin microaspersie
    • Spații tehnice, vestiare, grupuri sanitare construite din structură de beton armat și structură metalică cu pereți exteriori din panouri metalice termoizolante și interior din gipscarton pe structură metalică.
    • Cameră frigorifică pentru depozitarea ramurilor altoi/portaltoi cu temperatură variabilă.
    • 2 containere modulare locuibile.
    • 1 container modular birou din structură metalică cu panouri termoizolante.
    • Anexe: magazie, atelier construite din material lemnos cu fundație de beton armat sistem încălzire format din centrale Atmos pe combustibil solid și aeroterme electrice sisteme de irigații automatizate prin asperisie pentru câmpurile de producție portaltoi.
    • 3 module cu atmosferă controlată (camere de forțare): temperatură, umiditate și nivel oxigenare construite din panouri metalice termoizolante.
    • Utilaje specifice unei pepiniere.
    • Livadă mamă de ramuri altoi și semințe pe o suprafață de 1,45 ha unde sunt păstrate genetic soiurile de nuc.

    Cantitatea de ramuri altoi ce poate fi recoltată din această plantație mamă în momentul de față ar fi suficientă pentru realizarea a peste 100.000 altoiri.

    Piață și potențial de dezvoltare

    Există un potențial ridicat de dezvoltare datorită programelor cu finanțare europeană în înființarea de noi livezi de nuc. Speciile nucifere sunt cele mai solicitate pentru astfel de programe.

    • 6 sere cu perete dublu gonflabil prin tampon de aer și o seră semi-îngroptă cu suprafața totală de 5688 mp – dotate cu sisteme de irigare, control climă și automatizare completă
    • 4 solarii umbrire cu suprafața de 3206 mp cu sisteme de irigații prin microaspersie
    • Spații tehnice, vestiare, grupuri sanitare construite din structură de beton armat și structură metalică cu pereți exteriori din panouri metalice termoizolante și interior din gipscarton pe structură metalică.
    • Cameră frigorifică pentru depozitarea ramurilor altoi/portaltoi cu temperatură variabilă.
    • 2 containere modulare locuibile.
    • 1 container modular birou din structură metalică cu panouri termoizolante.
    • Anexe: magazie, atelier construite din material lemnos cu fundație de beton armat sistem încălzire format din centrale Atmos pe combustibil solid și aeroterme electrice sisteme de irigații automatizate prin asperisie pentru câmpurile de producție portaltoi.
    • 3 module cu atmosferă controlată (camere de forțare): temperatură, umiditate și nivel oxigenare construite din panouri metalice termoizolante.
    • Utilaje specifice unei pepiniere.
    • Livadă mamă de ramuri altoi și semințe pe o suprafață de 1,45 ha unde sunt păstrate genetic soiurile de nuc.

    Cantitatea de ramuri altoi ce poate fi recoltată din această plantație mamă în momentul de față ar fi suficientă pentru realizarea a peste 100.000 altoiri.

    Motivul vânzării

    Resurse financiare, de timp, energie limitate

    Obține acum
    mai multe informații

    CONTACTEAZĂ-MĂ






    Resurse utile

    Descarcă Gratuit eBook
    Ghidul Vânzătorului de Afacere

    Abonează-te acum la newsletter și primești cadou materialul în valoare de 30€